Բիզնեսի և կայուն աշխատավարձով աշխատանքի տարբերությունները: Բիզնեսով զբաղվող մարդու մտածելակերպի առանձնահատկությունները. վախենա՞լ ռիսկերից, թե՞, այնուամենայնիվ, հիմնել սեփական բիզնեսը: Ինչպե՞ս են ազդում կասկածը և հավատը բիզնեսմենի քայլերի վրա: Ի՞նչ է «հարմարավետության գոտի»-ն, և ինչո՞ւ է անհրաժեշտ դուրս գալ դրանից: Ցանցային մարկետինգը՝ որպես 21-րդ դարում բիզնեսի առաջատար ճյուղ. որքանո՞վ են նման ցանցային մարկետինգը և ֆինանսական բուրգը:
Այս և այլ հարցերի շուրջ զրուցում ենք «Արտ Լանչ» ցանցի համահիմնադիր Բակուր Մելքոնյանի հետ: