Ռադիո Մարիամ
#
LIVE

Դպրանոց

Կրթությունը ամենահզոր զենքն է,որը դու կարող ես օգտագործել
աշխարհը փոխելու համար։

ԹՈՂԱՐԿՈՒՄՆԵՐ

  • «Ուսուցիչը պետք է թևեր տա աշակերտին»
    «Ուսուցիչը պետք է թևեր տա աշակերտին»
    03 Jul, 2024

     Ի՞նչ պեստք է փոխել ժամանակակից դպրոցում և մանկավարժական մոտեցումների մեջ։ 21-րդ դարի պահանջները կրթության նկատմամբ։ Գիտելիքի և կրթության տարբերությունը։ Վերաբերմունքը սեփական և ուրիշների սխալի հանդեպ․ ինչպե՞ս պետք է երեխային սովորեցնել ընդունել դրանք։ Ընդունելի՞ է արդյոք կոպտությունը դասարանում՝ երեխաների չափազանց աշխուժությունը զսպելու համար։
      Այս և այլ հարցերի շուրջ զրուցում ենք պատմաբան Արտակ Հովհաննիսյանի հետ։

    ԱՎԵԼԻՆ
  • Ներառական կրթության դժվարությունները և ավագ դպրոցի արդյունավետությունը
    Ներառական կրթության դժվարությունները և ավագ դպրոցի արդյունավետությունը
    07 Jun, 2022

    Ներառական կրթությունը խանգարու՞մ, թե՞ օգնում է կրթության գործընթացին. որո՞նք են ավագ դպրոցի բացթողումներն ու դրական կողմերը: Հարցերի պատասխանները պարզում և քմմարկում ենք ավագ դպրոցի աշակերտուհու հետ

    ԱՎԵԼԻՆ
  • Մանկավարժները արտասահմանյան դպրոցներում
    Մանկավարժները արտասահմանյան դպրոցներում
    01 Mar, 2022

    Մանկավարժները արտասահմանյան դպրոցներում. ամերիկյան դպրոցի անցուդարձից՝  այնտեղ ապրող Վարդանի շուրթերով

     
    ԱՎԵԼԻՆ
  • Մարիա Մոնտեսորին և մոնտեսորցիները
    Մարիա Մոնտեսորին և մոնտեսորցիները
    03 Feb, 2022

    Մարիա Մոնտեսորին կրթական համակարգին նոր և տարբերվող շունչ հաղորդեց: Աշակերտը, որ մտնում է նրա երազած և ստեղծած դպրոցը, դուրս է գալիս ստեղծարար և կառուցողական մտածելակերպով և մեծ ներուժով: Ահա, թե ինչից ենք խոսում մեր այս հաղորդման ընթացքում: Իսկ Մայամիից մեզ միացած Րաֆին խելացի դատողություններով պատմում է մոնտեսորյան ներկա կյանքի, իր այնտեղի ձեռքբերումների, ինչպես նաև իր պատկերացրած դպրոցի մասին:

    ԱՎԵԼԻՆ
  • Շրջուն ուսուցումը և հայտնի մանկավարժները
    Շրջուն ուսուցումը և հայտնի մանկավարժները
    02 Feb, 2022

    Ի՞նչ է շրջված ուսուցումը, ինչպե՞ս է այն ազդում ուսուցման որակի վրա. ովքե՞ր են այն ուսուցիչները, որոնք ներդրել են ուսուցման այս ձևը: Այս հարցերի պատասխաններն ենք ներկայացնում հաղորդման ընթացքում: Իսկ «Դպրանոցի» 2-րդ մասում հայտնի մանկավարժներն են՝ իրենց նորույթներով և ուսուցման օրինակելի մեթոդներով:

    ԱՎԵԼԻՆ
  • Տարբերակված  ուսուցման անհրաժեշտությունը.
    Տարբերակված ուսուցման անհրաժեշտությունը.
    12 Oct, 2021

    շրջայց Իսպանիայի ազգային գրադարան

    ԱՎԵԼԻՆ
  •  Ամերիկյան նոր  դպրոցի զարգացման պատմությունը, Մեծ Բրիտանիայի «մեծ» գրադարանը և դպրոցականի երազած դպրոցը
    Ամերիկյան նոր դպրոցի զարգացման պատմությունը, Մեծ Բրիտանիայի «մեծ» գրադարանը և դպրոցականի երազած դպրոցը
    30 Sep, 2021

    Այս հաղորդման ընթացքում ունկնդրելու ենք ամերիկյան նոր դպրոցի հիմնադիրների սկզբունքային փոփոխությունների մասին: Ապա տեղափոխվելու ենք Մեծ Բրիտանիա և շրջելու նրա ազգային գրադարանով: Իսկ վերջում մեր դպրոցական հյուրը կպատմի, թե որն է դպրոցականի իդեալ-դպրոցը:

    ԱՎԵԼԻՆ
  • Սորբոնի համալսարանը  և դասվար լինելու արվեստը
    Սորբոնի համալսարանը և դասվար լինելու արվեստը
    24 Sep, 2021

    Ինչպե՞ս  և երբվանի՞ց Սորբոնի համալսարանը դարձավ Եվրոպայի առաջատար բարձրագույն ուսումնական հաստատություն, ուսանողական կյանքը ինչպիպի՞ն է այս համալասարանի պատերից ներս. ահա, թե ինչ հարցերի ենք պատասխանել «Դպրանոցի» առաջին հատվածում, ապա մեր հյուրի հետ քննարկել ենք այն խնդիրները և պահանջները, որոնց կարող են հանդիպել ապագա մանկավարժները տարրական դասարաններում:

    ԱՎԵԼԻՆ

Օրվա Ավետարան

30 November 2025
Աղոթք չկա

ՀԱՃԱԽԱԿԻ ՏՐՎՈՂ ՀԱՐՑԵՐ

Ինչո՞ւ է Աստված հին կտակարանում հրամայում սպանել, իսկ նոր կտակարանում՝ քարոզում սեր։
Հարցնում է՝ Վերոնիկա Կատունյան
11.17.2025
Ինչո՞ւ աղոթել եւ խնդրել սրբերի միջնորդությունը, այլ ոչ ուղղակի դիմել հենց Աստծուն։ Եթե մենք աղոթում ենք սրբերին, դա պաշտամունք կարո՞ղ է համարվել։
Հարցնում է՝ Վերոնիկա Կատունյան
11.17.2025
Ինչո՞ւ է ցավը հաճախ լինում մարդկանց աճի միակ ճանապարհը։
Հարցնում է՝ Վերոնիկա Կատունյան
11.17.2025
Ինչպե՞ս հասկանալ, որ հոգեւորականները ճիշտ են առաջնորդում, ոչ թե իրենց կարծիքները բերում որպես ճշմարտություն։
Հարցնում է՝ Վերոնիկա Կատունյան
11.17.2025
Ինչո՞ւ են Աստծուն մոտ մարդիկ ավելի շատ տառապում, քան առանց Աստված ապրողները (օրինակ, սրբերը շատ ավելի են տառապել, քան անօրինություն անողները)։
Հարցնում է՝ Վերոնիկա Կատունյան
11.17.2025
Ինչո՞ւ էր երբեմն-երբեմն Հիսուս արգելում, որ պատմեն իր հրաշքների մասին։
Հարցնում է՝ Վերոնիկա Կատունյան
11.17.2025
Ինչո՞ւ է Աստված ինձ (որ աշխատում եմ աստվածահաճո ապրել), եւ մարդասպան չարագործին սիրում հավասարաչափ։
Հարցնում է՝ Վերոնիկա Կատունյան
11.17.2025
Ինչո՞ւ Սողոմոնը, որ իմաստուն մարդ էր, չնայած իր իմաստությանը ընկավ, կռապաշտության մեջ։
Հարցնում է՝ Վերոնիկա Կատունյան
11.17.2025
Կարո՞ղ է մարդը գտնել իր կյանքի իմաստը կրոնական շրջանակից դուրս։
Հարցնում է՝ Վերոնիկա Կատունյան
11.10.2025
Եթե Աստված անսահման սիրող է, ինչպե՞ս է նրա սերը համատեղվում հավերժական պատժի (դժողքի) հետ։
Հարցնում է՝ Վերոնիկա Կատունյան
11.10.2025
Դիտել բոլորը